måndag 2 februari 2009

Milstolpar från förra året

Vi var på semester i Portugal
Vi skaffade Kotten
Mina föräldrar blev fodervärd till härliga Markus
Mina föräldrars o min älskade Cloetta somnade in.

Även älskade Rulle som var mina föräldrars hund
kom till hundhimlen
Vi flyttade från compact living i ettan till radhuset. Tummens största nöje i ettan..
Jag bytte jobb efter 13 år på mitt gamla jobb.
Här är avskedspresenten från jobbarkompisarna. Blommor jag fick av Rikard då jag fick nya jobbet.
Det var 500 sökande till jobbet.Blev lite stolt när jag fick det.
Första dagen var för precis ett år sen. 3:e februari..

--------------------------------------------------------------

2008 var ett händelserikt år.
Det bjöd på både roliga och tråkiga händelser.
Vissa år händer det inte mycket men vissa bjuder på milstolpar..
-----------------------------------------------------------------

Inga kommentarer: