tisdag 13 april 2010

Blommigt från Åhlens och vinst som kommit!

När jag var på Åhlens förra veckan köpte
jag lite med blommigt tema också :)
Ett fint present papper.
Kanske kan användas att klä in en låda med..
Hittade också söta små blommiga påskägg.

Äggen var på REA. Bara 20 kr!
Hoppas jag kommer ihåg var jag lägger dem till nästa påsk ;)


Förra veckan kom min vinst från Helena
Ett gulligt paket med en liten kyckling på!
Tack så mycket Helena!!
*
Vilket härligt väder vi haft i 2 dagar nu.
Snön har försvunnit i stort sett.
Igår såg jag blåsippor!
Jag hängde inte riktigt med i farten..
Men njuuuuuter verkligen av våren!!
'
Ha en bra vecka!
Kram Anna

13 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

vad gulliga små ägg.hur söta som helst.Grattis till din vinst.Alltid skoj att få paket med posten.Visst är det underbart väder.Man blir ju så glad.Önskar dej en fin dag kramar Rita ♥

Lilla Rummet sa...

Vilka fina fynd du gjort på Åhlens. Äggen var jättefina i sitt blommönster.
Grattis till din fina vinst.
Blåsippor har jag inte sett men massor av tussilago är det här.
Ha de gott
Kram Britt

promenader på landet sa...

Hej vännen och så fina blommiga saker du har köpt jag gillar också Åhlens! Grattis till din jättefina vinst! Må så gott! Kram Maria

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilka söta ägg!

Grattis igen till din vinst hos Helena, vilket fint paket hon gjort:)

Kraam Jenny

Signe 1 sa...

Som sagt, Åhléns har såå mycket fint, härliga saker du har hittat där, våriga!!:-) Hoppas allt är bra med dig vännen! Ta hand om dig och magen! Kram Sofia♥

Nyanser av vitt sa...

Hej rara Anna
Vilka fina fynd du gjort på Åhlens. Ja där kan man verkligen hitta både det ena och det andra
Mår du bra?
kram Agneta

Fröken Tindra sa...

De där äggen är söta. Tittade själv på dem före påsk. Åhlens har ett och annat fint helt klart!
Det är en underbar tid vi har framför oss nu.
Kram!

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Tack för dina omtänksamma ord inne hos mig, hoppas allt är bra med dig o bebisen...Visst har dom mycket fint på Åhlens, bra sortiment till rätt pris oftast. Ett stort Grattis till vinsten alltid kul när det kommer paket på posten. Då blir man som ett barn på julafton. Iallafall jag..Fniss! Önskar dig en skön helg! Kramis Therese

Våglyckan sa...

vad mycket sött och GRATTIS till vinsten!
Ha en skön söndag!
kram från mig
/maria

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en bra start på veckan! Hoppas att du haft en bra helg! Kramis Therese

Unknown sa...

Åh så söta saker!! Kram petra

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Hej söta du!
Varsigod! Jag hoppas att du gillar tvålarna.

Allt bra med lilla magen och dej? :)
KRAM

Helena sa...

Å så sött! Ha en mysig helg! Kram Helena