måndag 3 maj 2010

Kök och sovrum

Hej på er i vårsolen!
'
Visar en titt i vårt kök och sovrum.
Köket skulle jag vilja tapetsera om men det
får duga ett tag till..
'
Jag vill gärna ha en tallrikshylla ovanför soffan.
R har fått i uppdrag att bygga en :)
Porslinsblomman har så många blommor
och den doftar så gott!
Det är kul med skåp som man kan ställa saker uppe på..
'
Sovrumstapeten är mörkgrå.
En tapet som jag inte skulle valt själv men
med lite vita saker så blir det ljusare..
Och får duga sålänge ;)
'
Överkastet skickade jag efter från H&M.
Tummen trivs på det...
Han passar in i färg temat i sovrummet
Vit-grå-rosa...

Knoppbrädan har blivit målad och kommit
upp på väggen i sovrummet.

14 kommentarer:

Marie sa...

Vad fint du har det, ha en bra vecka kram Marie

Signe 1 sa...

Åhh vad fint ni börjar få det vännen!! Snart har du inte tid med allt fix och pyssel så passa på medans du kan, skojar...hihi!! Hoppas du mår bra och bebben oxå!:-)

Kramkram Sofia

Stjärnor & Champagne sa...

Fint vännen, köket ser ljust ut...mmm gillar det lilla bordet i sovrummet, sååå fint. När är det dax igen??/ Kramkram Anne

Vit som snö sa...

Det ser fint ut! Visst vinner vita väggar i längden men jag gillar din sovrumstapet!! Fint mot vitt o liite puderrosa nyanser:)
Kram cilla

Jenny sa...

Hej Vännen!
Hoppas allt är bra med dig o Bebben i magen:)
Åh vad fin er nya lägenhet är! Jag gillar verkligen de vackra fönstren!

Tummen är en riktig linsluss hihi!

Ha det bra!

Kraam Jenny

Nyanser av vitt sa...

Hej söta Anna
Vad kul att få se er nya lya. Hoppas du mår bra och blir tjockare och tjockare. Ja min älskade son har alltid gillat fisk. Vi var bara förvånade att det inte blev torsk. Rödspättan blev jättegod och nu har en trött och lycklig födelsdagskille somnat.
Sköt om dig vännen
Kramis

Anna-Lena sa...

Halloj vännen!

Vad fint ni har det. Förstår att du trivs. Köket var så underbart ljust och luftigt, vilka fönster! Det kommer att bli perfekt med en tallrikshylla över soffan.

Hoppas att du mår bra och var rädd om dig och lilla magen!

Kramar Anna-Lena♥

Silfvernagel sa...

Jag svarar dig här i din blogg ;o) Håller med, vi måste träffas snart men det är som du skriver att du jobbar när alla andra är lediga. Vi får ta en helg framöver, kanske kristi himm, är du ledig då? I helgen är vi båda gräsänkor eller heter det fiskeänkor ;o) men jag förmodar att du jobbar så vi tar det en helg framöver.

Kram L

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Viken fin o charmig lägenhet ni har, ser jättemysig ut! Vilka fina möbler du har i köket, kommer bli jättefint med en tallrikshylla ovanför soffan! Hoppas allt är bra med dig o bebis....Kramis Therese

gulle hexan sa...

hej:) vad fint du har det.,.
å roligt att läsa att du är nöjd med det du har..:)
härligt:)
kram

Hemmet Är Min Borg sa...

men gud så mysigt du har ,stora härliga fönster ,dem gillar jag
ha en skön helg
kram

promenader på landet sa...

Hej vännen så jättefint du bor och vilka vackra stora fönster!! Må så jättegott! Kramar från Maria

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen! Det var ett tag sen. Håller med dig, flytt var inte roligt. Hoppas allt är bra med dig, jag har missat mycke hos er alla.
Kram Agnetha

Anna sa...

Ser fint ut, tycker dina vita saker gjorde sig jättefint mot de gråa sovrumsväggarna!