onsdag 22 juni 2011

Vitrinskåp från IKEAs fyndhörna

'
'

Vi har kikat efter ett vitrinskåp en tid..

Så hittade vi det här Hemnes skåpet från IKEA i fyndhörnan.

Det är ett märke nere till vänster på skåpet.

Priset var 1495kr och ordinarie pris 3995kr.

Gissa om jag jublade :)

Skattepengarna hade passande kommit in på kontot också!!

Lite upp piffning av skåpet.

Tyget är IKEAs gardin Wilma.
Jag dekorerade skåpet med 2 kransar av lärkträd.
Men konstaterade att de är ganska vintriga..
Får nog fixa midsommarkransar istället :)
Det skulle vara fint med kransar av rosknoppar,pion eller lavendel..
Det blir fullt upp att hinna med och byta ut kransarna efter årstid,hihi..
Kanske bäst att hänga dit konstgjorda kransar..
Får se vad det blir..
Nu kanske ni trodde att vi har porslin och glas i skåpet..
Lurade :)
Skåpet är ett efterlängtat skafferi!
Vi har haft skafferivaror i ett litet skåp med 2 hyllor.
Det var packat inne i skåpet!!
När en olivoljeflaska ramlade ner och slog sönder en skål fick jag nog..
Nu njuter varje gång jag öppnar mitt fina "vitrinskåps skafferi"
'
Ha det gott!
Kram Anna

3 kommentarer:

Stina sa...

Superfint skåp.:-) Stina

STENLYCKA sa...

Vilket fantastisk vackert skåp och vad fiffigt att ha det till skafferi!
Jag önskar dig och din familj en underbar midsommar!
Var rädd om dig
Varma kramar!
Raina

Anette Ryan sa...

Hej! Tittar in här till dig för första gången. Fin blogg du har. Gillar också detta fina skåp men jag hade nog aldrig kommit på att ha det till skafferi :-). Det lär iallafall kunna hålla objudna gäster borta då ingen kan gissa var kakburken står gömd i ert hus :-)
Tack för titten,
Anette :-)