lördag 3 december 2011

Jultröja







Hoppas ni har det bra i december mörkret..
Här hinner jag inte med att blogga så mycket.
En av orsakerna är att jag är så trött.
Alexander har en period när han vaknar så tidigt på mornarna nu..
Redan kl 4.00.
Det har kommit sen han började dagis.
Som att han inte har tid att sova!
Så min energi går åt att jobba och göra alla måsten i hemmet..
Det blir ganska tidiga kvällar och det brukar vara på kvällarna man
hinner hålla på med bloggen men det går inte just nu..
'
Tänkte i alla fall visa er min fina jultröja som 
jag skickade efter från Ellos.
De brukar ha så bra rabatt erbjudanden.
Den här koftan kostade 249 kr.Ordinarie pris 399 kr.
Den blir bra att ha på julafton! 
'
Ha en bra kväll!
Kram Anna

2 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Åh visst är det tufft när de små raringarna vaknar mitt i natten när man jobbar :O)
Underbart fin tröja och ett bra pris.
Kram Agneta

promenader på landet sa...

Hej vännen vilken jättefin tröja! Hoppas Alexander sover längre snart, tänker på dig! Kram Maria