tisdag 23 december 2008

Tjejkväll

En söt julängel som Ankis faster Ulla-Carin
gav mig i julklapp.Passar perfekt i min gran :)
2 härliga muggar fick jag av Majsan

Anki gav mig en söt korg med mumsiga saker.
Det var med en så söt tomte från Hawaii också.
Anki frågade mig om jag kände igen tomten.
Jag sa "JAAA det är xxx xxxxx" = samma
tomte som förra året.(censurerat så inga barn förstår)
Den tomten var även hemma hos Anki för
några år sen och då hade han varit på Hawaii.
Den här tomten är en kopia av Hawaii originalet -99
Igår kväll träffades jag,Anki och Majsan
hemma hos Anki.Vi hade lite julklappsbyte
och åt ost,kex,potatissallad och kallskuret.
Anki hade handlat på Åsby kött och vilt..
Hon tyckte att hennes inköp skilde sig från
alla andra som köpte julskinka,prinskorv,
revbensspjäll och andra juliga varor :)

Inga kommentarer: