måndag 31 januari 2011

Alexanders dop

'
'
Hej på er!
'
Här kommer äntligen ett inlägg..
Vi har haft mycket att stå i.
Alexanders dop var den 22:a januari.
Efter det fick jag influensa och
när jag började bli piggare så fick
jag inflammation i en visdomstand!!
Så nu äter jag pencillin och väntar på
att få komma till tandläkaren och dra ut tanden.
Men det blir inte förrän 17/2.
Usch vilken pärs!!
Det är bara att äta soppa och
mat som inte behöver tuggas :)
'
'
Nu till nåt roligare..
Lite om Alex dop..
'
Alexander Thomas Tårta som jag gjort.
Marsipanen jag färgade blev väldigt turkos :)
Så mysigt strössel jag hittade på ICA Maxi.
Hoppas vinterströsslet finns på sommaren med :)
Kulorna är lättuggade också.

En liten fest stass till dopfesten som
jag skickade efter från Halens.
'
'
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Anna

4 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Åh, så stor han har blivit.
Läcker tårta du gjort i blå färg.
Vi ska på dop den 9 april...ska bli så roligt och den 2 juli skall min Madelene gifta sig...och då får man gråta en skvätt....
Hoppas du blir bättre efter tandläkarbesöket. Har själv haft inflamation i visdomstand så jag vet hur det känns.
Ha de gott
Kram Britt

Nyanser av vitt sa...

Vilken läcker tårta du gjort vännen och vilka fina kläder han fick. Fred heter också Tomas :O)
Sköt om dig och visdomen :O)
Kram Agneta

Jenny sa...

Hej Anna!
Vilken fin tårta du gjort till dopkalaset och vad stilig Alexander måste ha varit i sina nya kläder:)

Usch, det låter inget kul alls med din tand..:(

Kraam Jenny

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.