fredag 11 februari 2011

Fina blommor lite Alexander och blogger krångel..

'
'
Visst är det härligt att ha lite blomster hemma.
Rikard har fyllt år och då brukar han få tulpaner.
Rosorna fick jag av min syster när jag var sjuk.
'
Det är krångel med min bloggsida.
Jag ser inte min blogglista som brukar
vara nere i högra hörnet av sidan.
Trist för då ser jag inte när mina
bloggvänner gör nya inlägg.
Kan ni se listan?
Undrar om det är vår dator som krånglar..
'
När rosorna blir hängiga är det fint
att lägga dem i en skål med vatten
så man kan njuta av dem ett tag till.
Härlig rosa färg..
Tittut säger Tummen!




Älskade Alexander!
Tyckte nyss du låg i min mage..
Tänk vad fort det går..
I tisdags blev Alexander 6 månader.
Han har blivit en stor bebis.
Han ligger och rullar åt sidorna och har vänt sig några ggr.
Snart måste man börja barnsäkra här hemma
och dammsuga ofta så han inte plockar i sig
katthårs tussarna på golvet ;)
'
Kram Anna

8 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej goa Anna och vilken goding han är Alexander! Vackert ,med rosor i skålen också:) Jag ser din blogglista så det är ju bra, då går det säkert fixa den hos dig också! Må så gott kram Maria

Hanna sa...

Så mycket fina blommar och vilken underbar liten kille.
Ha en fin helg.
kram Hanna

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Vad många fina blommor,jo jag ser din lista.

Nyanser av vitt sa...

Han är så fantastiskt söt
Måste brås på sin vackra mamma
Kram Agneta

Stina sa...

Det är lite krångel med blogger just nu. Men det fixar sig säkert.
Så söt han är den lille.:-) Kram Stina

mammaxtre sa...

Min vännina har blogspot och hon har också haft krångel idag. Säkert ngt tillfälligt.

Trevlig kväll.

STENLYCKA sa...

Vänner har alltid en plats närmast hjärtat.
De varmaste kramar till DIG på Alla Hjärtans Dag!
Raina

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Tack för inlägget fina bilder du visar,tänkte fråga har du facebook.