torsdag 23 december 2010

GOD JUL

'
'
GOD JUL till er alla!
Kram från oss

12 kommentarer:

Helenas Hem sa...

En riktigt GOD JUL önskar jag dej och din fina familj!!! :)

Mitt smultronställe sa...

Hej hej!!

Vill bara titta in och önska en GOD JUL!!
Kram från Camilla.

Anna-Lena sa...

Åh, vilken sötnos han är er lilla tomtenisse! Ville bara kika förbi och önska er en alla en underbar jul med massor av mys!

Kram Anna-Lena

Nyanser av vitt sa...

Han är bedårande på det här kortet. Sååååå söt.
God Jul söta Anna
Kramis Agneta

Villa Vinkelhaken sa...

God fortsättning!

Kram Jenny

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilken fin bild! Hoppas ni haft en riktigt trevlig julhelg!

Kraam Jenny

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

God fortsättning önskar jag dig.

promenader på landet sa...

Hej vännen vilken söt tomte och stor har han blivit också:) Hoppas ni är friska nu önskar er en fortsatt skön jul och nyårshelg! Stor kram från Maria och hos oss har vi bara ljuslyktor för missarnas skull....!

Vita små hjärtan sa...

Gud så sööööt.......
Gott Nytt År!
Kram Agnetha

STENLYCKA sa...

Tack för att jag fått vara en som fått njuta av ditt vackra hem, dina underbara bilder under året!
Önskar dig och din familj ett Gott Nytt År!
Tack för att jag får vara din bloggvän!
Kram Raina

Helenas Hem sa...

Ja det kan vara lite bökigt med att sluta amma helt. Jag har sedan någon vecka tillbaka helt slutat nu. Det känns både skönt och lite tomt. Men det har gått jättebra. Tyra har ju somnat själv i sängen -efter jag har ammat så det gick lättare än med Betty som jag ammade i sängen så att hon somnade. Men hon vill fortfarande ha ett nattmål så då fixar vi välling. :)

Önskar er ett GOTT NYTT ÅR!!!
Kram

Hanna sa...

Gott Nytt År!
Kram
Hanna