måndag 20 december 2010

Vår lilla gran

'
Det blev en liten minigran i år som är sparsamt klädd :)
Nästa år blir det det en plastgran för då
kommer väl Alexander riva i granen,hihi..
Nu är det bara katterna som är och tuggar på den!
'
Oops granen lutar lite..
Jag kunde inte hitta några stenar ute för all snö
så jag fyllde en vas med leca kulor
men granen har en tendens att röra sig.
Jag går och rättar till den emellanåt, hihi..
Guldhjärtan från IKEA

'
Jag ville ha en julgransmatta som passade
in i inredningen så jag tog och tillverkade en.
Tog en vit fleecefilt och tog mått efter
en ljusbricka för att få den rund.
Själva bågarna gjorde jag genom att rita av en liten skål.
Hjärtanen är avritade från en pepparkaks form.
' Vad kul det var att hinna pyssla lite.
När jag var gravid var jag så trött och
illamående så jag inte hade nån pyssel lust
och nu hinner jag inte pyssla mycket..
Men men det kommer väl finnas mer tid i framtiden ;)
Nu måste jag passa på att njuta av bebis tiden
och se på hur Alex växer och utvecklas.
Den här tiden kommer ju aldrig igen..
'
Ha en fin vecka!
Kram Anna

5 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Så söt liten gran!

Jag lägger till dig i min lista också :)

Ha en härlig tisdag!

Nyanser av vitt sa...

Vilken söt liten gran och vilket underbart foto jag fick på Alexander igår. Tack snälla för att jag fick ett så fint foto på din söta son.
Kram Agneta

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Vad söt gran,ha en härlig fortsatt tisdag kväll.

Villa Vinkelhaken sa...

Söt liten gran! =)

Ha det fint!
Kram Jenny

Nyanser av vitt sa...

GOD JUL. Mys tillsammans nu
Kram Agneta