fredag 30 januari 2009

Kamera effekter och fullt upp..

Jag saknar att kunna få effekter på min kamera.
Som att kunna ta svartvita foton och effekten som heter sepia.
Så att bilderna ser gammeldags ut..
Har provat att ta med mobilen här med sepia effekt.
Just nu ser det ut så här hemma..Katterna sover..
Rikard fick åka iväg till Media markt med vår
cd/dvd spelare.Den verkar ha fått ett eget liv.
När man sätter igång den så är volymen bra
men sen sänker den sig själv så man knappt hör nåt.
Spökar det här hemma eller spelar tekniken oss ett spratt?
Den är köpt i december.Borde ju fungera lite längre än så här.
Jag måste köra igång med att städa och baka inför morgondagen.
Vi ska fira Rikards födelsedag imorrn.Jag börjar nog med att baka.
Om jag kör igång dammsugaren nu så blir kissarna så rädda..
De får en stunds vila till...
Känner jag mig själv så kommer jag stöka runt
här inatt och baka och städa :)
Jag har som mest energi på kvällar och nätter.
Precis som katterna..

Inga kommentarer: