söndag 18 januari 2009

Söndag = sovmorgon


Så här skönt är det att ha sovmorgon..
Får vänta med bäddningen :)
Kotten har busat inatt och är trött på morgonen när vi gått upp.
Han brukar väcka mig på nätterna.
Inatt kom han och trampade på mig och ville gosa en gång.
Nästa gång sprang han runt i sängen och hörde en råtta i taket.
Jag såg dubbelt och trodde råttan kröp på väggen men det var en tavla jag såg.
Senare på natten hörde jag Kotten hoppa upp på byrån vid sängen.
Efterföljande ljud var prassel.
Han hade hittat en halstablett som han lekte med på golvet.
Rikard hör ingenting av detta skådespel..
Nej vi måste nog börja stänga dörren till sovrummet igen.

1 kommentar:

www.nestorforlag.se sa...

Hej, kul att du hälsade på min blogg, jag brickorna var allt bra lika. Vilken fin tavla du gjort och dina katter var ju helt underbart söta!!